Σελίδες

Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

Ανάγκη για στήριξη (και μεταγραφές) όσο ποτέ!

Ο ΠΑΟΚ κατάφερε να χάσει σήμερα(19/12) από τον ορισμό της ομάδας "ασανσέρ",την Κέρκυρα. Γράφω μόλις τελείωσε το παιχνίδι και προφανώς δεν μπορώ να συγκρατήσω τα νεύρα που μου προκάλεσε το 2ωρο θέαμα που μου πρόσφερε η μια από της 32 ομάδες που συνεχίζουν στο Europa Leaque. Μια ομάδα που δημιουργεί ερωτηματικά και ο λόγος είναι η αυξομείωση του πάθους που επιδεικνύει από αγώνα σε αγώνα. Μήπως όμως είναι στα όριά τους?


Συνοπτικά,για το ματς της Κέρκυρας ο Χάβος,κατά την άποψή μου κατέβασε την καλύτερη δυνατή ενδεκάδα,είχε ταχύτατα αντανακλαστικά με τις αλλαγές που έκανε,οι οποίες ήταν εύστοχες. Πάντα μιλώντας κατά την άποψή μου! Η ψυχική μου υγεία,αυτή την ώρα,δεν μου επιτρέπει να αναφερθώ εκτενέστερα στο ματς.


Προσπαθώντας να λύσω το γρίφο γύρω από το τι φταίει,μια είναι η δικαιολογία που βρίσκω. Η κούραση. Να τα βάλω με τον Γκαρσία που περπάταγε, τον Κοντρέρας που οριακά έβγαλε τον αγώνα ή απλά με την έλλειψη αντικαταστατών τους? Η μήπως να τα βάλω με όλο τον ΠΑΟΚ,που συνεχίζει σε όλες τις διοργανώσεις και ως συνέχεια αυτού έχει συνεχή,απαιτητικά ματς? Αυτός λοιπόν είναι ο λόγος που δεν μου δίνεται το δικαίωμα να "κράξω" κανέναν τους... Για πόσο θα σε ξελασπώνει ο Adres? Πόσο ο Κοντρέρας θα είναι ως άλλος Πάπας,αλάθητος?Σε μία ομάδα,όπου οι απαιτήσεις είναι τόσο υψηλές,απαγορεύεται να μην υπάρχουν λύσεις. Αυτό φυσικά δεν είναι μομφή κατά της διοίκησης,μίας και το πορτοφόλι μέχρι εκεί έφτανε.. Τώρα όμως?


Τώρα πια,βρισκόμαστε μπροστά σε μια τέλεια,χρονικά,συγκυρία. Η ομάδα έχει κάποια έξτρα έσοδα από την συνέχιση της πορείας της στην Ευρώπη. Αυτή η τεράστια ανάγκη για ενίσχυση,έρχεται την κατάλληλη στιγμή,μιας και είμαστε μια ανάσα από την έναρξη της μεταγραφικής περιόδου. Τέλος,εκτός εξαιρετικού απροόπτου,οι Άραβες θα μπουν στη ΠΑΕ,πράγμα το οποίο σημαίνει εισροή ρευστού.


Τώρα είναι η στιγμή που η διοίκηση πρέπει να κάνει το αυτονόητο. Ο ΠΑΟΚ κυνηγάει ακόμα όλους τους στόχους και χρόνος υπάρχει... Τώρα είναι η στιγμή που ο λαός θα δείξει πίστη σε αυτή την προσπάθεια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου