Σελίδες

Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Καλύτερα φαν του... "εθνικού στάρ"

Είναι προφανές πως αυτό που διαβάζεις είναι ένα μπλόγκ του ΠΑΟΚ.

"Eδώ παραθέτουμε απόψεις και αυθόρμητες σκέψεις για την αγαπημένη μας ομάδα. Αντιμετωπίζουμε την καθημερινότητά της με σεβασμό και χιούμορ,έχοντας πάντα σαν πυξίδα πως ο ΠΑΟΚ είναι πάνω απ'όλα".
Αυτό είναι το μότο μας και με βάση αυτό λειτουργούμε. Σήμερα όμως είναι μια ξεχωριστή μέρα... Σήμερα αυτό που πολύ καλά εμείς γνωρίζαμε δια βίου, το έμαθαν και οι...άλλοι. Σήμερα είναι η μέρα που πανηγυρίζουμε για το θάνατο του ελληνικού ποδοσφαίρου. Καταρχάς, δεν έχω καμία διάθεση να γράψω για το πόσο αδικήθηκε ο βάζελος και διάφορα τέτοια... Ο ΠΑΟΚ όμως συμμετέχει σε αυτό που λένε "πρωτάθλημα ποδοσφαίρου" και αυτό είναι ικανό από μόνο του να σε κάνει να ασχοληθείς με τα χθεσινά. Ένας ακόμη λόγος που με ώθησε στο να γράψω, είναι οι δηλώσεις του χοντρού, του πούστη, του πρόεδρου της ομάδας με τα κόκκινα.(θα τα πούμε παρακάτω). Του προέδρου όλης την λίγκας..

Θα επαναλάβω εκ νέου κάτι το οποίο έχω γράψει... Κάποιοι έχουν την αγωνία να μην το ξεχνάμε ποτέ:"Προσπαθώντας να στοιχίσω τις σκόρπιες σκέψεις μου, η μπίλια κάθετε για κάποιο λόγο συνεχώς στο πόσο σιχαίνομαι την ομάδα με τα κόκκινα. Ότι έχει να κάνει με αυτό το σιφερτό με αηδιάζει και σκέφτηκα πολύ για να σιγουρευτώ πως δεν έχω κανενός είδους κόμπλεξ. Πάρα πολύ απλά αυτή η ομάδα αντιπροσωπεύει αλλά και πράττει ότι εγώ, σαν άνθρωπος, απεχθάνομαι. Κατά την καθόλου ταπεινή άποψή μου είναι συνώνυμο της νεοελληνικής λούμπεν τάσης, της μιζέριας και της πρόσκαιρης έπαρσης!" Οι τύποι αυτοί με το "νόμο του πειραιά" (φυσικά έχουν προ πολλού πάψει να αντιπροσωπεύουν εκείνη την εργατική τάξη των ναυτεργατών,μιας ομάδας αυθεντικών κυρίως ανθρώπων, χαμένοι στην άβυσσο της νεοελληνικής έπαρσης), έχουν βαλθεί, με πρώτο και καλύτερο έναν άνθρωπο κυριολεκτικά επικίνδυνο να διδάξουν τα δικά τους ήθη σε όλους εμάς τους "κανίβαλους"! Από την δική μου οπτική, κάτι τέτοιο εκτός από τους προφανείς όρους τραμπουκισμού που το επιβάλουν, μιλάμε για μια ρητορική όπου συναγωνίζεται τους μηχανισμούς προπαγάνδας του γ' ράιχ. Στο χ χρόνο έχεις μια εικόνα μπροστά σου, η οποία υπαγορεύει στο μυαλό σου, πως αυτοί που βλέπεις δεν είναι λιγότεροι από 600 άτομα. Έρχεται λοιπόν ο... ρήτορας πόλντο στο χ+0,5 χρόνο και σου ανακοινώνει πως τελικά είδες ... 5 άτομα!!! Περίπατο η λογική...
Αυτός ο άνθρωπος, στήθηκε μπροστά σε κάμερες και ξεστόμισε απίστευτα πράγματα... "Τα παιδιά των Ολυμπιακών έχουν αυτοπεποίθηση και όσο πιο πολλά παιδιά γίνουν Ολυμπιακοί τόσο πιο χαρούμενοι θα γίνονται". Ε όχι κύριε μαλάκα, εσείς, με σιγουριά το λέω, μιλάτε για ζώα! Μιλάτε για άρρωστες καταστάσεις. Εσείς κύριε μαλάκα καταστρέφετε κάτι που γουστάρουμε και αγαπάμε... Προτιμώ το παιδί μου να γίνει φαν του... ευαγγελόπουλου(του εθνικού σταρ) παρά ολυμπιακός.

Θέλοντας να κλείσω θα αναφέρω κάτι το οποίο ανέφερα και σε έναν σχολιασμό μου σε άρθρο ενός σάιτ. " Να πούμε ότι ο οσφπ έχει χ κόσμο? Ε τότε δεν ανέχομαι αυτοί οι χ να κυκλοφορούν γύρω μου, αν τους αντιπροσωπεύουν τέτοιοι …"

Έσκασα ρε φίλε και ήθελα κάπου να τα πώ. Κατά τα άλλα,τα βασικά, "πάω" Μόσχα σήμερα και όπως και να έχει με ψηλότερα το κεφάλι θα είμαστε από αυτούς, ο καθένας στο σχολείο του..

ΠΑΟΚ YOU ARE..

1 σχόλιο:

  1. Οι ομάδες με τα κόκκινα στον πειραιά και τον βόλο έχουν και τους αντίστοιχους προέδρους που τους αρμόζουν...ο πρώτος με κάνει να αρχίζω να συμπαθώ τον προκάτοχο του (πράγμα πραγματικά επικίνδυνο για το πως έφτασε να λειτουργεί το μυαλό μου) και ο άλλος ο οποίος όπου υπάρχει θέμα στημένων αγώνων από την uefa για την Ελλάδα είναι αναμειγμένη η ομάδα που εκπροσωπεί ή είναι πρόεδρος ή δεν ξέρω και εγώ τι..ολά αυτά είναι τυχαία ρε σιχάματα που πανυγηρίζετε κιόλας ρε ζώα? ε δε νομίζω...
    ΠΑΟΚ ρε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή