Σελίδες

Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

Το κείμενο-μανιφέστο προς την Τρόικα και τα λοιπά

Η χριστουγεννιάτικη ραστώνη πήρε μορφή ανίατης ασθένειας στον υποφαινόμενο, η οποία σε συνδυασμό με φόρτο εργασίας αλλά και κάποιες τεχνικές δυσκολίες μας κράτησε χωρίς επικοινωνία για μεγάλο διάστημα(εξαίρεση η ατάκα-ξέσπασμα μετά το ματς κυπέλλου με την ομάδα με τα κόκκινα.) Στο μεταξύ, μπορεί εμείς να αράξαμε για τα καλά, οι εξελίξεις στην ομάδα όμως, έτρεχαν με χίλια.. Αναρωτιέμαι αν έχει κάποια αξία να αναφερθώ σε όλα όσα συνέβησαν στο μεσοδιάστημα και καταλήγω πως θα κάνω μια επιλεκτική προσέγγιση των θεμάτων!


Δεν κρατιέμαι και πρώτα-πρώτα θα αναφερθώ στην περίπτωση Βιερίνια. Μετά τον αγώνα του κυπέλλου, ο τύπος αυτός μου έχει δημιουργήσει τεράστιο πρόβλημα... Είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου που δεν έχω λόγια να εκφράσω κάτι το οποίο τόσο έντονα νιώθω. Είναι κατά την άποψή μου ποδοσφαιρικό πρότυπο το παλικάρι. Ότι κάνει με ή χωρίς τη μπάλα τραβάει πάνω του τα βλέμματα. Όπως είπα, δεν βρίσκω λόγια. Θα κλείσω καταθέτοντάς σας πως δίνω μάχη μέσα μου να μην σκέφτομαι το όταν θα φύγει για τα "πολλά"...

Προσπαθώντας να στοιχίσω τις σκόρπιες σκέψεις μου, η μπίλια κάθετε για κάποιο λόγο συνεχώς στο πόσο σιχαίνομαι την ομάδα με τα κόκκινα. Ότι έχει να κάνει με αυτό το σιφερτό με αηδιάζει και σκέφτηκα πολύ για να σιγουρευτώ πως δεν έχω κανενός είδους κόμπλεξ. Πάρα πολύ απλά αυτή η ομάδα αντιπροσωπεύει αλλά και πράττει ότι εγώ, σαν άνθρωπος, απεχθάνομαι. Κατά την καθόλου ταπεινή άποψή μου είναι συνώνυμο της νεοελληνικής λούμπεν τάσης, της μιζέριας και της πρόσκαιρης έπαρσης! Κάποια στιγμή έχω σκοπό να γράψω ένα "καλό" κείμενο για αυτό το θέμα και τώρα που το καλοσκέφτομαι λέω να το στείλω στη...τρόικα, λύνοντάς τους πολλές απορίες! Μέχρι τότε, θα αρκεστώ ξεσκίζοντάς τους στις 2 του Φλεβάρη στη Τούμπα.


Περνώντας σιγά-σιγά στα του αγωνιστικού τμήματος, ένα πρώτο σχόλιο θέλω να κάνω για το αμυντικό χαφ που πήραμε,τον Κολομβιανό τον Αρίας. Με μόνο "οδηγό" το youtube, είδα έναν παίκτη μίξη Βιτόλο με Γκαρσία που δεν αφήνει φάση που δεν θα παλέψει. Με καλή στρωτή πάσα, το μόνο που με προβλημάτισε είναι ο τρόπος παιχνιδιού του όταν αμύνεται. Είναι τελείως διαφορετικός από τον ελληνικό και φοβάμαι πως αυτό θα του στοιχίσει σε κάρτες. Δεδομένης βέβαια της...αδυναμίας που τρέφουν οι ρέφερι στον ΠΑΟΚ.
Ο Τζεμπούρ και ένας καλός αμυντικός για τα δεξιά, δεν θα με χάλαγαν. Κατά τα άλλα, ο Βασιλάκης παίρνει παιχνίδια και αυτό μόνο καλό είναι. Είτε θα ανέβει, είτε θα καταλάβουμε όλοι πως δεν κάνει για την ομάδα. Επίσης θα παρακαλούσα το ιατρικό τιμ να ενημερώσει πότε επιστρέφει ο...Λίνο! Τέλος η στάση των Κριστιάνο και Ελ Ζαρ με έχει προβληματίσει και μάλλον τα παιδιά αυτά, δεν πρέπει να γνωρίζουν σε ποια ομάδα είναι. Συνοπτικά... Αγαπάμε Τσιρίλο, λατρεύουμε Γκαρσία, εκσπερματώνουμε με Αντρές και προσκυνάμε τον μεγάλο Πάμπλο Κοντρέρας!! Μάκη Χάβο, keep coaching...



υ.γ. Σήμερα έχουμε 21-01-11. Μένουν άλλες δέκα μέρες να γίνει το όνειρό μου πραγματικότητα..να φύγει από την ομάδα ο Παπάζογλου.


υ.γ. Αύριο παίζουμε με ξάνθη. Δεν το φοβάμαι.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου